Zelfportret

ALIMONIA II_SMALL

11 thoughts on “Zelfportret

  1. Deze vind ik mooi. Hoe het laken is verlicht en ook de pose.
    Iets minder ruis onder en boven de foto maakt het beeld rustiger. Dus het gehele vlak onder u zwart houden. En iets meer licht op rechts.

    1. Ik snap wat je bedoelt, maar dan wordt de foto een pak saaier (vind ik). De opmerking over het licht, dat klopt, maar daar heb ik geen ramen 🙂 De aandacht moet ook niet naar mijn hoofd gaan, maar naar dat hand.

      Maar de volgende keer mag je mij komen assisteren want ik doe alles alleen 🙂

      1. Ik denk dat het juist niet saaier is maar het maakt het beeld abstracter en de aandacht gaat dan zeker meer naar de hand. Hoewel de focus nu meer naar het laken gaat omdat deze het lichtste deel van de foto is.
        Dit is toch wel de eerste van een serie, hoop ik?

        Bedankt voor de uitnodiging 😉

Geef een reactie

