Happy holiday

De laatste dagen voel ik mij goed. Erg goed zelfs. Heb ondertussen zelfs al een paar complimenten mogen ontvangen omdat ik blijkbaar zo straal. Dat heeft verschillende redenen. Vooraleerst heb ik een nieuwe collega. Hij is er al 2 maanden, maar sinds kort zit hij ook effectief naast mij. De idioot die ik dacht dat hij was, is snel weggeëbd. De ganse dag lachen we er op los en ’s avonds kom ik met een heel ander gevoel naar huis. Ik voel me een beetje bevrijd. Er is meer in het leven dan werken alleen. Ik ben blij dat ik iemand gevonden heb die op hetzelfde level van humor zit !

Ook de vakantiejobbers zorgen voor vers bloed in ons team. Ze geven mij een enorme energie-boost. Ze zijn enthousiast, leergierig, bereidwillig,… Kortom, alles wat ik van een vakantiejobber verlang. Het werkt enorm aanstekend. Heerlijk om even tussen jong geweld te zitten en om over andere dingen te kunnen praten dan het werk !

En de allerlaatste reden is natuurlijk dat ik nog welgeteld 2 dagen moet werken voor mijn groot verlof eraan komt. Ik kijk er nu al enorm naar uit !

Ik wens jullie alvast een prettige vakantie toe !

11 thoughts on “Happy holiday

  1. Yep, mensen kunnen zowel demotiverend als motiverend werken… blij dat je er nu zo veel van de goede soort bij je hebt. En die ga je nu zomaar even achterlaten ? 😉
    Geniet van je vakantie en blijven stralen !

Geef een reactie

