Me-time 2: Nectar of Nature

Sinds ik deze productjes in mijn bezit heb, ben ik een heel ander mens geworden. Vanbuiten weliswaar. Nee ik word niet gesponderd om deze blogpost te maken, maar ja ik wil ik dit graag met jullie delen.

In de solden kon ik deze producten op de kop tikken. Voor elk heb ik welgeteld € 1 betaald. Geen geld, toch? De producten zijn enkel te verkrijgen bij Carrefour.

Nectar of Nature_sm

Van links naar rechts vinden we: Lotion tonique pure perfection, Lait démaquillant éclat extraordinaire, Eau moussante pureté intense en lotion tonique éclat extraordinaire.

Er zijn natuurlijk nog vele andere soorten en elke van hen heeft zijn specifieke taak. En smaken verschillen natuurlijk.

Mijn 2 favorieten zijn de Lait démaquillant éclat extraordinaire en de lotion tonique éclat extraordinaire.

Lotion_sm

Net voor het slapengaan, met een klein watje over mijn gezicht wrijven met deze producten. Je zou er verstomd van staan hoeveel ‘vuiligheid’ er nog uit je gezicht komt. De volgende dag straalt mijn gezicht als nooit tevoren.

voor_smWatje met druppeltje Lait démaquillant éclat extraordinaire

na_smWatje na gebruik van Lait démaquillant éclat extraordinaire.

Misschien is het psychologisch spul. Maar voor € 1 kan ik zeker niet voor sukkelen. Ik kan het iedereen aanraden !

6 thoughts on “Me-time 2: Nectar of Nature

  1. Prachtig …..

    Heb je ook een tip voor mijn rimpels?
    Of iets om haar terug te krijgen?

    Op jouw foto’s verwacht ik vanaf nu natuurlijk jouw volledige gezicht in beeld te krijgen!

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

