Zelfportret

ALIMONIA_KLEIN

29 thoughts on “Zelfportret

  1. mooie setting echter ik zag liever net iets meer aftekening aan het hoofd. Nu gaat dit wat verloren in de donkere achtergrond.

    1. Ik had me aan deze reactie verwacht 🙂 Het gaat hier niet om mijn hoofd, meer een emotie die ik probeer over te brengen. [ja met kritiek kan ik nog steeds moeilijk om haha]

      1. Het is geen kritiek. Het is hoe ik naar de foto heb gekeken. Waarschijnlijk “te”technisch en dan kijk je al snel over de expressie of emotie die de maker ermee had bedoeld. Sorry daarvoor.

              1. Ik vind het prachtig. Leuke setting, mooie attributen op de grond en leuke pose. Heb nog altijd geen idee waar de kranten voor dienen maar ze geven body aan het beeld.

  2. Gewaagd en mooi … het lijkt alsof je uit een donker hoekje voorzichtig het licht opzoekt, uit een donkere periode komt en weer licht ziet waar je voorzichtig naartoe wil.

        1. Ik ben wel blij dat je “iets” voelt bij het zien van mijn foto. Dat is het allerbelangrijkste en een groter compliment kan je mij niet geven. Dank je. Welkom hier trouwens 🙂

Geef een reactie

