Muziektip 79

Het voordeel van thuiswerken is dat ik de god ganse dag heerlijke muziek kan opzetten via een online radiostation Epic Rock Radio genoemd. En dat leverde mij vandaag deze heerlijke muziek op.

Tuomas Holopainen, de toetsenist van de Finse metalband Nightwish (waar tegenwoordig de Hollands Floor Jansen in zingt), leverde samen met de bloedmooie gastzangeres Johanna Kurkela dit prachtig lied af.

Het was liefde op het eerste gehoor. Ik kan er voorlopig niet genoeg van krijgen ! Wat vinden jullie er van?

8 thoughts on “Muziektip 79

  1. Dit komt zeker op één van mijn playlists voor heel erg speciale momenten 🙂 Zeer mooi, sfeervol ook en het voedt mijn fantasie op een weldadige manier. Soms is muziek inderdaad een lekkere psychotrope drug.

Geef een reactie

