Beste wensen voor 2016 !

De laatste 4 weken van 2015 waren voor mij vreselijk. Maar kijk, we hebben het overleefd en we kijken nu alleen nog maar voorruit.

Kerstmis en eindjaar/nieuwjaar werden goed gevierd. Ontzettend lekker gegeten en heel veel cadeau’tjes gekregen.

Hieronder kan je een glimp werpen op een deel van de cadeaus:

Ik kocht voor mezelf een nieuwe draak:

Draak 2

Draak

En een ring:

Ring

Ik kreeg van Coca Cola mezelf in een 3D print. Zo erg cool ! [mijn bril moest wel uit, maar ik ben nog steeds herkenbaar, toch?]

3D

3D 2

Om mijn creatief brein te stimuleren kreeg ik ook nog deze kleurplaten en puzzel (van Victoria Francés):

Kleuren

Puzzel

Van mijn mama kreeg ik o.a deze zelfgemaakte “sjoks”. Ze zitten niet alleen erg goed maar ze zijn ook lekker warm !

Sjok

Mijn broer bezorgde mij een originele haarspeld uit Iran:

Haarspeld

Om mijn spirituele rust te vinden, kreeg ik een yoga mat:

Yoga

Langs deze weg wens ik jullie een gezond, gezellig, muzikaal en liefdevol jaar 2016 toe.

13 thoughts on “Beste wensen voor 2016 !

  1. In het echt ben je vast leuker.
    Maar misschien kun je met jouw 3D-versie aan merchandising gaan doen.
    Wellicht levert het een nieuwe cello op?

    Veel goeds, geluk en gezondheid voor jou in 2016.

    Vriendelijke groet,

  2. Ik kom vaak een keer kijken, maar voor de rest ben ik eerder de stille genieter.
    Bij deze wens ik je eveneens een zeer gelukkig en gezonde nieuwjaar toe. See you later!

Geef een reactie

