Verslag – Praag

Dat het warm was in Praag, ja. Bijna alle dagen rond de 30 graden, met hier en daar een uitschieter van zelfs 34 graden. De laatste dag bewolkt. Eindelijk. Want het was te warm in the wonderful city. Ook al reed er een wagentje rond dat hier en daar voor een straal water zorgde. En volk was er ook. Veel te veel volk ! Maar ik heb mij geamuseerd in Praag. Heerlijk gewandeld op de Karelsbrug over de Moldau, in de Joodse buurt, langs het dansende huis en voorbij de astronomische klok. Praag is mooi, maar mijn hart klopt toch nog altijd een beetje feller in Boedapest.

Geen idee of de foto’s de komende dagen nog online kunnen gegooid worden.
Volgende week vertrek ik immers op Pelgrimstocht. En ik moet nog een rugzak vullen met spullen.

Op naar het volgende echte avontuur ! Geestelijk ben ik er klaar voor. Nu mijn voeten nog.

5 thoughts on “Verslag – Praag

  1. Het dansende huis is nieuw voor mij.
    De brug heb ik verschillende keren overgelopen.
    Wat een ervaring.
    Tegenover de klok mocht ik een paar dage logeren.
    Wat een uitzicht.
    Ja, Praag is een prachtige stad.

    Regenachtige groet,

Geef een reactie

