Pelgrimstocht

Voor de mensen die een beetje ongerust zijn, dat is niet nodig. Ik ben heelhuids terug van mijn pelgrimstocht. 227 km gewandeld om precies te zijn ! Ik ben fier op mezelf. Ik had nooit gedacht dat ik dat zo gemakkelijk ging uitwandelen. (ik moet bekennen dat ik een goede kamergenoot had die haar mama rol perfect op haar nam en mijn voetjes elke dag prima verzorgde !). Ik heb me meer zorgen gemaakt over mijn kamergenoten dan over de wandelingen. Maar het is goed geweest. Heb ik mijn hoofd leeg kunnen maken? Neen. Had ik er iets anders van verwacht? Misschien toch wel een beetje. De volgende keer ga ik alleen naar Santiago de Compostella en dan blijf ik minstens 3 maanden weg. Maar zo ver zijn we nog niet. Eerst wat laten bezinken wat ik de afgelopen dagen heb meegemaakt. Een klein pijnpuntje is dat mijn camera* tijdens de tocht de geest heeft gegeven. Zéér pijnlijk want ik ben onderweg prachtige dingen tegengekomen. Maar geen nood, ik heb deze keer het landschap met mijn eigen ogen kunnen waarnemen en niet via een klein vierkantig dingetje. (en er was ook iemand bij die foto’s in mijn plaats heeft genomen als ik *kuch kuch het is hier mooi* riep)

En bedankt Jeer om aan mij te denken, want ja ik ben tijdens de tocht verjaard. Voor kussen bent u te laat, maar die cadeaus mogen nog altijd afgeleverd worden hoor 😉

*niet mijn dure reflexcamera maar een iets goedkoper model dat ook iets praktischer was om mee te nemen…

 

10 thoughts on “Pelgrimstocht

  1. Late felicitaties zijn misschien als mosterd na de maaltijd?
    Maar met een actueel adres stuur ik graag een passend verjaardag kado.

    Met alleen lopen zal je hoofd in ieder geval leeg raken.
    Maar natuurlijk loop ik ook graag een stukje met jou mee.

    Zonnige groet,

  2. Alimonia,

    Mooi, dat het goed verlopen is. De eerste stap is gezet, op naar Santiago!
    In circa 14 dagen raak je nog niet teruggeworpen op jezelf en zeker niet als je min of meer georganiseerd loopt in een relatief grote groep, met een mama-figuur, die je ook nog dagelijks in de watten legt.
    Toch nog een klein cadeautje: un petit baiser virtuelle

    http://www.dromadaire.com/ecard/2_petite-attention/8408/sendby/9ce13c4f-ac6a-4bff-a55a-0281e217d389

    jeer

Geef een reactie

