Aflevering 5

Ook in deze aflevering ontbreekt het zich weer aan tactiek. We missen een leider in het gezelschap. Ze denken dat Robin de chef is, maar zoals ik eerder al zei: hij blaft, spuugt en bijt alleen maar.

GPS-proef

  • als mol zou ik ook kiezen om met de auto te rijden. En dat doet Davey.
  • geen tactiek
  • Davey en Hans vertrekken niet met de wagen… Ze wachten en wachten tot ze telefoon krijgen. Hier verliezen ze al tijd en info
  • Davey weigert ook verkeerd te rijden. Nochtans is dat de enigste manier om je GPS te laten spreken. Dat zou hij toch moeten weten? Ik vond het verdacht
  • Davey kijkt altijd naar de grond als Gilles zegt dat ze het gehaald hebben. Let er maar eens op. Alsof hij zich schaamt dat ze weer gewonnen hebben….

Davey

De enigste vreemde dingen die ik hier zie is het afhoudend gedrag van Davey en de rare strategie van de anderen.Robin. Waarom bespreken ze niet wat ze gaan doen voor ze de ruimte binnengaan? Ik snap de logica niet. Waarom willen Davey en Hans weten wat de verschillende talen zijn? Alsof ze weten naar welke taal ze aan het luisteren zijn…Ze moeten gewoon woorden die ze horen doorgeven en en de anderen moeten het opzoeken. Pfuhw. Davey Davey Davey toch ! Of Robin…ligt het toch aan jou?

Maar toch slagen ze in de opdracht. Heel vreemd !

Voor de mijnenveldproef denk ik eerlijk gezegd dat de mol niet veel moet doen om de opdracht te doen mislukken. En heel eerlijk, ik dacht ook dat het Monet was. Zoals denk ik wel meer dan 90% van de bevolking

Bij de paint-ballproef kreeg ik bij Davey een wel heel vreemd gevoel. Ik kreeg eventjes een déjà vu gevoel van vorig jaar. Het komt wel heel dicht in de buurt van Gilles en dat maakt Davey een pak minder verdacht. Zou het dan toch Robin zijn. Dit jaar twijfel ik enorm. Vorig jaar was ik enorm zeker van mijn stuk, maar dit jaar kan het echt iedereen zijn.

Maar ik heb bij deze proef wel een paar keer gevloekt. Is Eline dom of speelt ze het? Al je kogels verschieten? Seriously? Enkel Annelies verdenk ik niet. Maar het kan dit jaar alle kanten opgaan. Maar het zou wel heel gemakkelijk zijn voor haar. Bril vergeten, black out veinzen, geen conditie hebben,… Als Annelies de mol is, kijk ik nooit nog.

Dus laten we hopen dat het Davey is. Of Robin.

5 thoughts on “Aflevering 5

    1. Omdat ik Annelies een onnozele mol vindt. Buiten ‘acteren’ moet ze niet veel doen. Ze stopt direct met fietsen, ze helpt niet mee zoeken, ze doet niets bij de museumproef,… Ik heb liever een geniepige mol.

      1. Ja, vind ik ook wel hoor. Ik weet niet of je we mol vroeger hebt gezien, maar het jaar dat Hugo de mol was, was dat ook zo. Ik ben nog altijd getraumatiseerd van de ontknopingen aflevering want Hugo bleek de mol en die had niets gesaboteerd, maar viel gewoon overal uit….

          1. Ik herinner mij daar bijna niks meer van, van de afleveringen zelf en de kandidaten, het enige wat ik mij herinner is dat ik boos wat dat Hugo de mol bleek en dat in de aflevering waar ze toonden wat de mol had gedaan echt dacht: “Tuurlijk wist niemand dat hij de mol was, hij heeft ook niets gedaan…” Hopelijk wordt het nu niet terug zo.

Geef een reactie

