Running Alimonia

Alimonia en sport? Een onmogelijke combinatie zou u denken. Maar dan moet ik u eventjes teleurstellen. Ik ben namelijk al 5 4 weken bezig met het start to run programma. Nee er hijgt niet 3 keer per week een Evy in mijn oor. Ik doe alles nog op de oude manier met een ouderwetse stopwatch (weliswaar op mijn GSM). Ondertussen ben ik ook al gekend bij Strava. Statistieken, ja daar houd ik wel van. De bedoeling is natuurlijk dat ik binnenkort lekker 5 km kan lopen zonder om de 100 meter te moeten stoppen. Ondertussen hou ik mij stevig aan het programma en heel eerlijk? Ik vind het gewoon geweldig. Een klein half uur gewoon bezig zijn met jezelf en ondertussen naar goede muziek luisteren.

Gewicht verlies ik er niet mee, maar dat is ook niet echt de bedoeling. Misschien een beetje strakker worden, zou leuk zijn. Maar het belangrijkste is dat ik mijn gedachten een half uur on hold kan zetten en dat ik mij een beetje sportiever voel. Dat is voorlopig het geval. Dus we blijven verder lopen….

Wie weet zien we elkaar ooit eens op een wedstrijd.
Ik kijk er alvast naar uit !

3 thoughts on “Running Alimonia

Geef een reactie

