Vakantie

Ik ben een beetje aan het aftellen. Een beetje maar want vakantie hebben dat is voor mij op dit moment een mes dat langs 2 kanten snijdt. Maar soit. Ik leg het jullie misschien nog eens uit.

Wat zijn de plannen? Vorig jaar deed ik een pelgrimstocht. Dit jaar ga ik naar Ameland. Ondertussen weet ik dat ik redelijk wat Nederlandse volgers heb en ik dacht: laat ik eens hun land bezoeken. Het speciale aan deze reis is dat ik vrijwilligerswerk ga doen. Met een groep van 14 zieken, ga ik hen de vakantie van hun leven bezorgen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ik ben er klaar voor. Ik ga al mijn energie/tijd in hen steken en dan komt het wel goed. En mocht het niets voor mij zijn dan heb ik het maar mooi geprobeerd.

Zo zie je maar. Dat had je niet verwacht van Alimonia, toch?

9 thoughts on “Vakantie

  1. Alimonia,

    Dat is dankbaar werk. Ik ben ook 10 jaar als vrijwilliger met de Zonnebloem in Nederland op vakanties mee geweest, was altijd heel bijzonder.

    Veel plezier en voldoening gewenst,

    jeer

Geef een reactie

