Quote van de dag

Ik weet goed wat ik wil maar of het mij wil, dat is iets anders.

12 thoughts on “Quote van de dag

      1. Ik zou graag meer met taal bezig willen zijn maar dat lukt niet. Ik merk dat constant op mijn blog. Om nog maar te zwijgen over het Engels dat ik op te weinig gelegenheden uitkraam. Bedroevend slecht. Daarnaast is werken in Brussel niet bepaald een goeie omgeving om correct Nederlands te onthouden. West-Vlaanderen eigenlijk ook niet. Dus: k’en zoe het wel willen moa t’een lukt me nie.

Geef een reactie

